Competitia GMC

Echipele inscrise in competitia GMC sunt formate din 3-5 membri si sunt repartizate aleator in grupe, fiecare grupa avand maximum 8 echipe. O grupa reprezinta o piata concurenta, in care echipele se confrunta direct, deciziile fiecareia influentandu-le pe celelalte echipe din grupa.

 Mod de Desfasurare:

  • Parcurgerea Manualului GMC;
  • Analiza Istoricului companiei virtuale;
  • Stabilirea strategiei pentru intreaga companie;
  • Implementarea strategiei alese.

Strategiile aplicate vizeaza 4 mari departamente ale unei companii care implica luarea deciziilor functionale, in diferite domenii de management: Marketing, Productie, Finante si Resurse Umane.

Deciziile unei echipe influenteaza comportamentul intregii piete, asa cum se intampla si in viata reala, lucru evidentiat de anumite aspecte cum ar fi: fluctuatia fortei de munca, cota de piata etc.

Simulatorul analizeaza automat si compara deciziile echipelor, generand un Raport de Management pentru fiecare echipa, care va ajuta la adaptarea permanenta a strategiei, in functie de evolutia pietei.